درباره ما

مأموریت ما ارائه محصولات و راهکارهای نوآورانه و سفارشی فناوری اطلاعات، به صنایع مالی و گردشگری ایران در جهت کسب حداکثر ارزش برای صاحبان سهام، با به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین و تکیه بر توانایی کارشناسان شرکت و پتانسیل‌های شرکت مادر.

تاریخچۀ شرکت

شرکت توسعۀ فناوری گردشگری ایران وابسته به گروه مالی گردشگری، از سال ۱۳۸۸ با هدف ارائۀ خدمات استاندارد و یکپارچه در حوزۀ فناوری اطلاعات به شرکت‌های این گروه، تاسیس شد. این شرکت در طی ۱۱سال گذشته با ارائۀ خدمات سخت افزاری و نرم افزاری به بانک و گروه مالی گردشگری، پاسخگویی به مشتریان بانک گردشگری با تجهیز مرکز تماس ۲۴ ساعته و نیز در زمینۀ ارائۀ خدمات کارتخوان و پرداخت الکترونیک فعالیت داشته است.

در سال‌های اخیر این شرکت علاوه بر توسعۀ فعالیت‌های گذشته خود، با تشکیل تیم خبرۀ نرم افزاری در حال تولید نرم افزارهای بانکی، هوش مصنوعی، پورتال پذیرندگان و … مورد نیاز بانک و گروه گردشگری سعی در پاسخگویی به نیازهای موجود دارد. شرکت توسعۀ فناوری گردشگری در نظر دارد با تکیه بر تجربۀ یک دهه فعالیت، داشتن زیرساخت‌های مطمئن و همچنین در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص، در سال‌های آتی علاوه بر سرویس‌دهی به بانک و شرکت‌های گروه فعالیت و بی نیاز کردن آنان از برون سپاری خدمات فناوری اطلاعات به پیمانکاران دیگر، خدمات خود را به شرکت‌ها، سازمان‌ها و بانک‌های بیشتری توسعه دهد.

۱۲۰+

پروژه موفق

۱۰۰

پرسنل متخصص

چشم انداز

شرکت توسعه فناوری اطلاعات گردشگری در نظر دارد با رویکرد تحولات سازمانی و استفاده از تکنولوژی‌های مدرن به اهداف زیر دست یابد: تامین کننده انحصاری خدمات پرداخت الکترونیکی گروه گردشگری تا پایان سال ۱۴۰۰؛ مدیریت، مشاوره و نظارت بر تمامی محصولات و خدمات فناورانه مورد نیاز گروه گردشگری تا پایان سال ۱۴۰۱؛ توسعه و حضور رقابتی در بازار فین‌تک ایران و ارائه خدمات به حداقل سه شرکت | بانک خارج از گروه گردشگری، تا پایان سال ۱۴۰۱؛ تبدیل شدن به هلدینگ تخصصی فناوری اطلاعات گروه گردشگری تا پایان سال ۱۴۰۱.

ارزش‌های شرکت

ارزش‌هایی که شرکت توسعه فناوری اطلاعات کردشگری بر اساس آن بنا شده است

ارزش افزایی برای ذی‌نفعان

تمرکز ما بر افزایش رضایت و حفظ منافع کلیه ذی‌نفعان شرکت اعم از سهام‌داران، مشتریان، همکاران، شرکا و تامین‌کنندگان است. ما باور داریم که برآورده کردن انتظارات ذی نفعان می‌بایست با رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای انجام گیرد.

وفاداری و تعهد به TIT

کارکنان ما با الویت قرار دادن منافع و ماموریت‌های سازمان، تلاش می‌کنند تا فعالیت‌های فردی و تیمی خود را به نحوی مطلوب و با مسئولیت‌پذیری بالا به انجام برسانند.

شفافیت و صداقت

ما خود را متعهد می‌دانیم که در گردش اطلاعات شفافیت و صداقت را اصل قرار دهیم. ما برای رسیدن به اهداف ارزشمند سازمان استقلال خود را حفظ می‌کنیم.همچنین برای حفظ منافع سازمان، تصمیمات و رفتارهای شفاف پیش می‌گیریم.​

احترام به شأن و منافع همکاران

ما برای حقوق انسانی و حریم خصوصی همکاران خود احترام بسیاری قائل هستیم و بر اساس عدالت و شایسته سالاری با یکدیگر رفتار می‌کنیم و تلاش می‌کنیم محیطی امن، پر انرژی و دوستانه برای هم فراهم کنیم. محیطی که در آن، افراد انگیزه برای رشد و توسعۀ فردی و حرفه‌ای و فرصت برای زندگی متعادل داشته باشند.

بهسازی مستمر

ما درTIT به دنبال بهبود مستمر عملکرد و کیفیت خدمات به مشتریان و نیز توسعۀ مداوم در حوزۀ فنی هستیم. ما اقدامات خود را ارزیابی می‌کنیم تا بتوانیم در برنامه‌ریزی‌های شرکت آن‌ها را بهبود دهیم.

یادگیری و پویایی

سازمان ما نگرشی پویا دارد. می‌دانیم برای اینکه بهترین خود باشیم باید تغییر کنیم. ما به‌طور مداوم در حال آموختن و به روز کردن دانش و مهارت خود به ویژه به شکل مشارکتی و جمعی هستیم. از شکست‌ها و موفقیت‌ها، ارزیابی مداوم الگوهای ذهنی و بررسی تصمیمات و رفتارهای گذشته، درس می‌گیریم و سپس برای رشد و یادگیری از آن‌ها استفاده می‌کنیم.

مسئولیت اجتماعی

ما خود را در مقابل جامعه، مردم و منابع سرزمین‌مان مسئول می‌دانیم و مصالح اجتماعی و محیط زیستی را که تاثیری بلند‌مدت در زندگی مردم دارد به منافع سازمانی ترجیح می‌دهیم.

محیط کار شرکت TIT

اعضا هیأت مدیره

سید ابراهیم حسینی نژاد​

مدیر عامل و عضو هیأت مدیره

محسن قادری

رئیس هیئت مدیره

رضا قماش پسند

نائب رئیس هیئت مدیره

مهران مظفری راد

عضو هیأت مدیره

محمد گرکانی نژاد

عضو هیئت مدیره

به بالای صفحه بردن